خداحافظ بهترین کاپیتان دنیا .....
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

پيام نکونام براي مجيدي


هافبک تيم فوتبال استقلال گفت که وداع کاپيتان آبي‌پوشان از فوتبال را باور ندارد.


 

جواد نکونام پس از خداحافظي فرهاد مجيدي از فوتبال در کد هواداري خود پيامي را براي شماره 7 استقلال منتشر کرد.به گزارش تسنيم، در اين پيام آمده است:

فرهاد عزيز و کاپيتان محبوب استقلال؛ بي‌شک بازوبند استقلال تا ابد بوي تو را خواهد داد همانطور که در زمين هميشه بوي گل مي‌دادي. خداحافظي‌ات نه تنها براي هواداران بلکه براي هم‌بازي‌هاي تو هم شوک بزرگي بود و هنوز باور ندارم که ديگر قرار نيست در کنار ما و براي استقلال بازي کني. به عنوان يکي از محبوب‌ترين بازيکنان استقلال دوستت داشته و هميشه به ياد تو خواهم ماند.

 

دايي:مجيدي ازخيلي ازجوان‌هاي فوتبال مابهتربود


سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مجيدي از خيلي از بازيکنان جوان اين فوتبال بهتر بود.


 

فرهاد مجيدي امروز رسما از دنياي فوتبال خداحافظي و به نوعي جامعه فوتبال را غافلگير کرد.

علي دايي سرمربي پرسپوليس در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خصوص اين اتفاق اظهار داشت: معتقدم هر فوتباليستي يک روز بايد از فوتبال خداحافظي کند که آن روز روز سختي است، راستش را بخواهيد من هرگز دوست نداشتم مجيدي به اين زودي با توجه به شرايطي که داشت از فوتبال خداحافظي کند.

وي افزود: بايد به تصميم مجيدي احترام گذاشت، فرهاد هنوز هم از خيلي از جوان‌هاي ما بهتر است. او به اين فوتبال و باشگاه استقلال خدمات زيادي کرد و مجيدي هميشه در فوتبال ايران بزرگ هست و خواهد ماند. همين که مجيدي در قلب مردم بود نشانگر همه چيز است.

دايي تاکيد کرد: به عنوان يک پرسپوليسي قلبا مجيدي را دوست دارم و آرزو مي‌کنم در زندگي مربيگري و شخصي مانند هميشه که در دل مرد جاي داشت، موفق باشد. اميدوارم در زندگي و آينده کاري فوتبالي خود به هر چيزي که مي‌خواهد مثل دوران فوتبالش برسد.

وي در خصوص همبازي بودنش با مجيدي در تيم ملي گفت: زماني که سرمربي تيم ملي بودم او شاگردم بود و حتي با هم همبازي بودم. او يکي از بهترين دوستان من بود و مردم درخشش او در فوتبال را دوست داشتند. به عنوان يک پرسپوليسي براي وي آرزوي موفقيت دارم و قطعا مي‌تواند به اهدافش برسد.

 

همداني: از خداحافظي مجيدي شوکه شديم


مربي استقلال گفت: وقتي فرهاد مجيدي اعلام کرد که مي‌خواهد خداحافظي کند، همه ما شوکه شديم.


 

ستار همداني پس از خداحافظي فرهاد مجيدي از فوتبال گفت: مجيدي يکي از بزرگان استقلال است و او همواره کنار ما خواهد بود. فرهاد از فوتبال خداحافظي کرده اما اميدوارم در دوره‌هاي مربيگري موفق بوده و به جرگه مربيان اضافه شود.

به گزارش تسنيم،وي با بيان اينکه مجيدي قطعا کنار ما خواهد بود گفت: 2 روز است که با وي در اين مورد صحبت مي‌کنيم تا از اين کار منصرف شود اما او زير بار نرفت. فرهاد بازيکن بزرگي بود و در فوتبال استقلال خيلي زحمت کشيد. انتظار مي‌رفت و حقش بود که در يک مراسم باشکوه‌تر اين کار را انجام بدهد.

مربي استقلال با بيان اينکه نمي‌دانم چرا فرهاد از فوتبال خداحافظي کرد، گفت: وقتي فرهاد مجيدي اعلام کرد که مي‌خواهد خداحافظي کند، همه ما شوکه شديم. دو روز است که قلعه نويي با خانواده‌اش و با برادرش صحبت مي‌کند تا اين کار صورت نگيرد.

 

کفاشيان:

مجيدي بازيکني باشخصيت و بااخلاق است


علي کفاشيان، فرهاد مجيدي را الگوي نوجوانان و جوانان و فوتباليستي با شخصيت و با اخلاق توصيف کرد.


 

رييس فدراسيون فوتبال با تمجيد از فرهاد مجيدي در رابطه با خداحافظي او از فوتبال گفت: من همواره فرهاد مجيدي را فوتباليستي با شخصيت و با اخلاق مي‌دانم. او همواره در دوران فوتبالش تمام تمرکزش بر روي فوتبال بود و از حاشيه و جنجال پرهيز مي‌کرد.

به گزارش ايسنا،کفاشيان ادامه داد: مجيدي همانطور که در دوران فوتبالش بازيکن خوبي بود، بايد تلاش کند که در دوران مربيگري نيز به مربي خوب و با دانشي تبديل شود. او بايد با پشت سر گذاشتن دوره‌هاي مربيگري مناسب به فوتبال کشورش خدمت کند.

رييس فدراسيون فوتبال گفت: خيلي‌ها طرفدار فرهاد مجيدي هستند و آرزو دارند که در کنار او فوتبال بياموزند. ما هم اميدواريم در آينده بتوانيم از وجود مجيدي در فوتبال استفاده کنيم.

کفاشيان با بيان اينکه فرهاد مجيدي الگوي مناسبي براي نوجوانان و جوانان کشور است، گفت: مجيدي زحمات زيادي براي فوتبال کشور چه در رده باشگاهي و چه در رده ملي کشيد و افتخار فوتبال ايران محسوب مي‌شود.

رييس فدراسيون فوتبال در پايان براي فرهاد مجيدي آرزوي موفقيت کرد.

 

صالح: خداحافظي مجيدي غيرمنتظره بود


مربي تيم فوتبال استقلال گفت: خداحافظي مجيدي از فوتبال براي ما غيرمنتظره بود.


 

مجيد صالح پس از تساوي يک بر يک مقابل مس کرمان اظهار داشت: گل غافلگير کننده‌اي خورديم و در ادامه خيلي حمله کرديم تا گل تساوي را زديم.

به گزارش فارس،وي در مورد اينکه چرا استقلال در حد و اندازه‌هاي نامش بازي نمي‌کند، گفت: شما ببينيد نيمکت ما 18 نفر هم نبود. متأسفانه مصدوميت‌ها خيلي ما را اذيت کرده است. براي بازي آينده نيز هم محروم داريم هم مصدوم که اين شرايط را سخت مي‌کند. بايد تلاش کنيم و اميدوار باشيم.

مربي تيم فوتبال استقلال در خصوص خداحافظي مجيدي عنوان کرد: اين تصميم براي ما هم غيرمنتظره بود او شايد صلاح خود را بهتر مي‌داند. ما در جريان اين خداحافظي نبوديم و غافلگير شديم.

 

حجازي: خداحافظي مجيدي ناراحت‌کننده بود


مربي تيم فوتبال مس گفت:خداحافظي مجيدي ناراحت کنندهه بود و او هنوز هم مي‌توانست به دوران فوتبالي خود ادامه دهد.


 

آتيلا حجازي پس از تساوي يک بر يک استقلال مقابل مس کرمان در مورد خداحافظي فرهاد مجيدي عنوان کرد: به هر حال خداحافظي فرهاد ناراحت کننده است من که به عنوان دوست او بودم از اين اتفاق ناراحت شدم. او افتخارات زيادي را با اين تيم به دست آورده است و هنوز هم مي‌توانست به بازي در ميدان ادامه دهد. اما طبيعت فوتبال همين است و فرهاد مجيدي امروز تصميم گرفت خداحافظي کند.

به گزارش فارس،وي در مورد اينکه آيا مجيدي مشکلي با استقلال داشته که خداحافظي کرد، يادآور شد: من در اين تيم حضور ندارم و نمي‌توانم اظهار نظري کنم.

مربي مس در مورد اين بازي خاطرنشان کرد: تيم ما در عين شايستگي يک امتياز گرفت شايد مالکيت توپ در اختيار استقلال بود اما آنها در طول 90 دقيقه يکي دو موقعيت در مجموع روي دروازه‌ ما خلق کردند ما در عين شايستگي تنها به يک امتياز رسيديم. تيم خوبي داريم و مي‌توانيم از اين شرايط نجات يابيم.

 

تيموريان: خداحافظي مجيدي غريبانه بود


هافبک تيم فوتبال استقلال گفت: خداحاظي مجيدي غريبانه‌ بود و همه ما از اين بابت ناراحت هستيم.


 

آندرانيک تيموريان در پايان ديدار تيمش مقابل مس اظهار داشت: گل بدي در دقيقه دوم بازي خورديم و نتوانستيم در نيمه اول اين گل را جبران کنيم. نيمه دوم هم توانستيم بازي را به مساوي بکشيم اما متاسفانه به خاطر خستگي ديدار قبلي با فولاد نتوانستيم 3 امتياز اين ديدار را بگيريم و بازي مساوي شد.

به گزارش تسنيم،وي با اشاره به خداحافظي مجيدي از فوتبال گفت: به عنوان يکي از بازيکنان استقلال خيلي از اين موضوع ناراحتم. مجيدي بازيکن بسيار خوب و باشخصيتي است و زحمات زيادي براي فوتبال کشور کشيد. او در استقلال و در عرصه‌هاي ملي به خوبي ظاهر شد و به خصوص در استقلال که افتخارات زيادي را کسب کرد.

هافبک استقلال با بيان اينکه خداحافظي مجيدي غريبانه بود افزود: در ورزشگاه تماشاگران زيادي نبودند و اين خداحافظي حالت غريبانه‌اي گرفت البته همه آنهايي که از فوتبال خداحافظي کردند متاسفانه غريبانه رفتند.

تيموريان در پايان تصريح کرد: تصميم مجيدي براي خداحافظي يک تصميم شخصي بود و خودش خواست که برود.

 

مظلومي: از خداحافظي مجيدي تاسف خوردم


سرمربي تيم فوتبال مس کرمان گفت: از خداحافظي مجيدي تاسف خوردم و دوست نداشتم اشک‌هاي هواداران را ببينم.


 

 جاي تاسف بود فرهاد خداحافظي کرد اما تاسف مي‌خورم که اشک هواداران استقلال را ديدم. نمي‌دانم قضيه چه بود. مجيدي مي‌توانست باز هم بازي کند و هوادارانش هم تا پايان فصل او را ببينيد.

مظلومي در خصوص اينکه زمان او هم فرهاد اين کار را کرد، گفت: فرهاد زمان من خداحافظي نکرد. او مشکلاتي داشت، اميدوارم اتفاقي که افتاد دوباره نيفتد. ما دو بازي در خانه باختيم و سه بازي در بيرون از خانه.



 

قلعه‌نويي:48ساعت است بامجيدي کلنجارمي‌روم


سرمربي استقلال مي‌گويد: 48 ساعت است که با مجيدي کلنجار مي‌روم تا از خداحافظي خودداري کند. حتي با فرزاد، برادرش نيز صحبت کردم و از امير عرب هم خواستم که با او صحبت کند اما در نهايت مجيدي قبول نکرد.


 

امير قلعه‌نويي در واکنش به خداحافظي ناگهاني فرهاد مجيدي از ميادين فوتبال گفت: 48 ساعت است که با او کلنجار مي‌روم و حتي با فرزاد برادرش نيز صحبت کردم و از امير عرب هم خواستم که با او صحبت کند اما در نهايت مجيدي قبول نکرد که از اين کار صرفنظر کند. حتي به او گفتم روز آخر بازي‌هايمان در اين فصل مقابل تيم تراکتورسازي از فوتبال خداحافظي کن که اين پيشنهاد را نيز قبول نکرد.

به گزارش ايسنا،سرمربي استقلال افزود: مجيدي گفت دوست دارم در اوج از فوتبال خداحافظي کنم که البته حرف بسيار خوبي است. همچنين يکي از دلايل خداحافظي خود را رفتن به کلاس‌هاي مربيگري عنوان کرد. فرهاد شاخصه‌هايي دارد که از آن جمله اين است که بسيار نزد هواداران محبوب و براي تيم ما نيز بسيار مفيد بوده است.

 

نکونام: حيف بود فرهاد خداحافظي کند


هافبک تيم فوتبال استقلال گفت: فرهاد گل‌هاي حساسي براي استقلال زد و حيف بود که از فوتبال خداحافظي کند.


 

جواد نکونام در پايان ديدار تيمش مقابل مس و پس از خداحافظي فرهاد مجيدي از فوتبال اظهار داشت: واقعا سخت است، به خصوص براي مردم که با فرهاد مجيدي به شادي‌هاي زيادي رسيدند.

به گزارش تسنيم،وي افزود: فرهاد زحمات زيادي براي استقلال کشيد. گل‌هاي حساس 3 امتيازي زيادي زد و گل‌هاي او در دربي به ياد همه مانده است.

هافبک تيم فوتبال استقلال گفت: به نظرم مجيدي هنوز مي‌توانست بهتر از خيلي‌هاي ديگر بازي کند و حيف بود که خداحافظي کرد.

 

کاپيتان تيم فوتبال استقلال پس از تعويض در دقيقه 90، چهارگوشه زمين را بوسيد و با استقلال خداحافظي کرد.


 

فرهاد مجيدي پس از تعويض در دقيقه 90 پيراهن آبي استقلال را از تن درآورد و به سمت امير قلعه‌نويي رفت و او را در آغوش گرفت. پس از اين مجيدي چهار گوش زمين فوتبال را بوسيد و از دنياي فوتبال خداحافظي کرد.

به گزارش فارس،اين در حالي است که برخي تماشاگران استقلال نسبت به نحوه خداحافظي او معترض بودند و اعلام مي‌کردند که نبايد در وسط بازي از دنياي فوتبال خداحافظي مي‌کرد برخي هواداران ديگر هم مجيدي را تشويق مي‌کردند برخي‌ها هم امير قلعه‌نويي را مورد تشويق قرار مي‌دادند.

کاپيتان تيم فوتبال استقلال پس از پايان بازي مقابل مس براي هميشه از دنياي فوتبال خداحافظي کرد اين در حالي بود که تدارکي براي اين خداحافظي ديده نشده بود.

 

مجيدي: مي‌خواستم در اوج از فوتبال بروم


مهاجم استقلال گفت: فوتباليست بايد يک روز خداحافظي کند و من هم مي‌خواستم روزي از فوتبال بروم که در اوج باشم.


 

فرهاد مجيدي پس از خداحافظي از فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: حرف اصلي‌ام فقط با هواداران است و مي‌خواهم براي آنها صحبت کنم. فوتباليست بايد يک روز خداحافظي کند و من هم مي‌خواستم روزي از فوتبال بروم که در اوج باشم.

به گزارش تسنيم،وي اظهار داشت: شرايط بدني‌ام بايد طوري باشد که هواداران از من راضي باشند. بايد همين جا از قلعه نويي تشکر کنم که خداحافظي مرا در اين مقطع زماني پذيرفت.

کاپيتان استقلال گفت: بايد در کلاس‌هاي مربيگري شرکت مي کردم و اگر دو ماه از تمرينات دور مي‌شدم از شرايط بدني‌ام براي بازي خارج مي‌شدم. به همين دليل نخواستم اين اتفاق رخ بدهد و زماني خداحافظي کنم که آمادگي لازم را نداشته باشم.

مجيدي تاکيد کرد: بايد از تمام هواداران، خبرنگاران و عکاساني که در اين چند وقت از دست من ناراحت شدند، عذرخواهي کنم.

 


 

 






-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.